-tROt lr eJ-

2008-07-10 @ 22:35:32
Meen jag lyckades faktiskt att måla utan att bli vit själv ;)
Dock hade jag jobbat satan med mina fiina röda naglar hemma hos mammsen, å de klarade INTE av "jobbet""...
Nu e de naturella igen, men det var ju skoj att få vara fin i 1 dag iaf... Alltid nåt
*haha*

Nu håller jag på å laga mat,
allt står o puttrar i sina kastruller, så jag ska gå ut o ta mig en ciggepinne!!!

Jag fick hem EN av sakerna som vi ska ha på lördagens namnceremoni idag, åhh det var såå fint...
men jag kan inte skriva om det än, får bli efter lördagen
:)
Men jag har iaf LOVAT personen som gjort det, att "göra reklam" för henne här i bloggen!!!
Så det kommer :)

Cigg var det ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0