-tHE dAY-

2008-07-12 @ 08:10:16
Idag e dagen kommen då Vilmer ska ha sin namnceremoni ;)
Kl 15 kommer gästerna, å då har jag FÖRHOPPNINGSVIS "rett ut" platsproblemen!!!

Vi har stolar å bort så att det räcker, bara att jag inte vet riktigt hur jag ska ställa dem på bästa sätt??!!
I know, i-landsprobelm ;)
Men jag vill duka så att det blir bra...
Lär väl bli en del testande och omflyttande, innan jag e klar, if I know myself!!!

Robin ska iväg o fixa lite småsaker i stan på dan, vet inte om han tar med sig skrutten då kanske,
så jag får hålla på i lugn o ro
:)

Ser iaf ut att kunna bli en solig o fin dag idag!!
Huvudsaken är väl att det är uppehåll, så trist när det regnar
(trots att vi sitter i uterummet med tak)..

Nu ska jag göra Absolut Ingenting en stund, innan Vilmer vaknar å vill leka igen!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Vad mysigt! Hoppas det går bra idag för er. :) Kram!

2008-07-12 @ 09:20:27     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0