-SorrY-

2008-07-27 @ 13:49:51

Jag har fått lite skäll för min otroligt  dåliga uppdatering här på bloggen!!! Jag vet att jag e kass, har bara haft lite blogg torka, har känts som om jag bara skriver samma saker varje dag...
Men jag lovar att jag ska försöka bättra mig ;)

I går morse fick vi ett telefonsamtal från min mamma o Kenth, de satt å käkade frukost här nere i Örsas gästhamn ;)
Så vi kastade på oss lite kläder o drog ner till de på båten... 
Vi blev oxå bjudna på lite frukost..
Å Vilmer käka sin första isglass, en piggelin, *haha*!! Han var så söt, han tyckte smaken var skitsamrrig men den var nog lite för kall, för mellan varje bit han åt så var han tvungen att gråta en skvätt.. sen när det allra kallaste lagt sig, så ville han ha mera ;)

På eftermiddagen så hjälpte Robin, Alex o Pillan med flytten!!
Numera är de Örsundsbro-bor ;) Skitskoj att bara kunna ta en spontan kaffe..
Kanske ska förbi de idag oxå, å se hur det går för dem att packa upp!!

Lite senare blev det korvgrillning här hemma, Robins föräldrar o Alex kom upp (Pillan jobbade ju stackarn)..
Å på kvällskvisten fick jag iaf min OTROLIGT EFTERLÄNGTADE drink oxå!!!
;)

 
*Mamma kommer hata mig för att jag lagt upp den här bilden på henne, hahahaha*
 
 

Hej på ett tag, nu ska jag göra lite nytta här hemma, tvättmaskinen har inte fått jobba på hela veckan, så det ska den få sota för nu!!!! Hihihihih!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0