-SoL lR ReGn??-

2008-07-28 @ 10:20:22
Kikade nyss på SMHI´s sida å det visar allt mellan sol. moln å regn!!! (hmm, lovande prognos??)
Så frågan e ju om man orkar packa ihop en väska, för att dra iväg till stranden?! Jag är ju lite kräsen å vill ju helst ha STRÅLANDE sol om jag ska ligga på beachen
*fundilurar på hur jag ska göra*
Hoppas på att Malin ska kika förbi idag oxå, hon skulle ändå till Örsa en sväng, så hon skulle försöka hinna titta förbi oss innan hon drog hem igen :)

Nej nu vet jag..,
Pillan behöver ett BREAK i målande uppe i huset tycker jag, så jag ska ringa henne å fråga om hon känner för ett dopp i det BLÅÅÅ!!!
;)

*Ringer Pillan nu ja*

Kommentarer
Postat av: vivan

Hur blev det? blev det badet eller? här går åskan..

men den är snart slut...regnar fint nu...bara 19 grader ha ha kramizz:)

2008-07-28 @ 21:34:53     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0