-ShiT ALL OveR-

2008-07-29 @ 13:03:30
klockan var väl kring 9 i morse när jag hörde en liten konferens inne i Vilmers rum..
Gick upp å in i hans rum......................................................
Sen ville jag bara vända kan jag lova!!!!
DET LUKTADE SÅÅ MYCKET SKIT!!!! ;)
Visste fan inte var jag skulle börja nånstans?!! Han hade liksom tagit av sig blöjan å SEN börjar bajsa!!! Det var bajs i sängen, på alla nappar, på sängkläderna, på spjälskyddet.., ja tom bakom spjälskyddet, på spjälorna '
*torkar svetten ur pannan*
Det enda stället han inte hunnit med, var hans eget ansikte, som TUR VAR!!! Då hade jag spytt!!! :)

Men jag fixade det iaf, sängen är nu fit for fight!!! Men från å med idag kan jag lova att det är kalsonger på om naätterna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0