-pYReT-

2008-07-01 @ 23:14:19
Idag kom syster hit redan på morgonen!!!
Vi drack kaffe o mumsade lite smarrig rabarberpaj som hon hade med sig ;)
Sen fick vi för oss att vi skulle åka till Barkarby o shoppa lite...
*det liksom brann i shoppingfingrarna*
Å dessutom så ÄLSKAR jag Polarn o Pyrets kläder, och ska man handla hos dem, så e det ett måste att åka till Barkarby, allt är halva priset jämfört med deras andra butiker *lovar*!!!

Blidde dock inte mer än en liten t-shirt till lilleman för min del, känner att han har  så mycket redan :)
Men jag hittade äntligen en sån bikini som jag letat arslet av mig efter
*happppy* En sån överdel som inte lämnar några streck (jävligt allergisk mot streck nämligen), den var dessutom på rea, så jag blev inte speciellt fattig heller!!!!!
;)

På kvällen messa Sanna o hörde om jag ville bjuda henne o Veronica på kaffe :) Såå gärna, alltid trevligt med fikasällis...
Så det blev en snabbfika o lite skitsnack, medans barnen lekte på baksidan
(dock bara Emil o Saga eftersom tröttmössan Vilmer redan somnat) *hahaha*

Nu ska jag hoppa sängen, för i morgon bitti åker jag o Vilmer till syster i Knivsta, tänkte sola lite om det blir fint o sen stannar vi nog kvar över natten oxå, Robin har så mycket på jobbet.., så han är ändå borta tills sena kvällen :(

Natti natti.. Sov sött!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack tack =) Hoppas allt är bra?

2008-07-02 @ 08:30:46     URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ja det förstår jag att det är jobbigt, var i samma sits innan jag separerade med Elliots pappa. Han jobbade ochså hela dagarna, kom hem när Elliot sov oftast. När han varledig var han iväg på annat. Så undrade han varför jag var så tjurig och trött, konstigt? =) Man behöver avladtning nångång lite då och då, det är jätteviktigt! Nja, mina morgnar är kanske lite bättre. Elliot vaknar ju inte kl 05 precis. Men däremot vaknar han en gång på natten, sen upp mellan 06.30-07. Det är lite småjobbigt det med, skulle hellre vilja att han sover nätterna igenom, då har man inte det där avbrottet i sömnen! Men inatt har jag fått sova, Elliot var hos sin pappa inatt så han kom nyss hem. Eller ja, för ca 30 min sen och nu sover han haha!



Hoppas du får en bra dag i det härliga vädret! Kram

2008-07-02 @ 09:12:36     URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0