-PiSS dAG-

2008-07-17 @ 16:22:59
...
Vet inte om någon hann läsa mitt förra inlägg som jag nu tagit bort??!!
Kände faktiskt att jag  inte orkar ta mera skit, så jag tog bort det.., efter lite eftertanke..
Kortfattat är iaf att detta är en PISSDAG, milt uttryckt..
OM jag var less förbannad o besviken när jag vaknade i morse, så har det nu förvärrats kan jag säga!!

(Kan oxå tillägga att jag, min kärlek o vår son har sovit i Knivsta i natt, de STORA pojkarna var ute o lekte med 4-hjulingen hela gårkvällen.. Å idag ska de åka iväg o köpa en till min karl oxå ;))

Tycker så synd om lilla plutten som fick följa med i den kokheta bilen,
å sen bara åka därifrån innan han ens fick säga hej
:(
Tur att han inte förstår allt iaf,
men han känner ju av, om jag mår dåligt, efter 7 månader kan ju barn "koppla ihop" känslor o handling..

Jaja, idag har jag, Sofie o Vilmer bara slappat iaf.. Käkat godis o tittat massa på S.A.T.C boxen
*Älskar den serien*

Vilmer ville väldigt gärna smaka godiset, vilket han dock inte fick!!! ;) 


Sofie´s söta bebbe mage syns i bakgrunden ;)
 

Kommentarer
Postat av: vivan

Ja fy för sådana dagar...då är det skönt att ha en vän....tv,godis..ja vad som helst som tröstar...kramiz:)

2008-07-17 @ 20:08:14     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0