-NY UtmAniNG!!!-

2008-07-14 @ 20:59:23

Jag har blivit utmanad av Grandinar´n (http://www.ceekaay.blogg.se/

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
* Ge skruttungen frulle
* Fylla poolen om solen kikar fram
* Försöka få mig lite sonnen-bränna
* Käka middag
* Gå o sova själv

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då skulle jag fylla 19 och hade nyss flyttat till Oslo för att jobba som Au Pair, det blev dock inte så lyckat så jag flyttade ifrån den familjen o började söka jobb som dagmamma istället, å det fick jag oxå, stannade 1 år!!!

Ställen du bott på?

* Örsundsbro
* Enköping
* Knivsta
* Uppsala
* Oslo

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
* Designa å bygga min drömkåk.
* Betala av mina skulder.
* Köpa mig en alldeles EGEN (superfin o dyr) "shoppingbil"
* Bjuda med mig familj o släkt på hur många resor som helst ;)
* Leva för dagen (med allt vad det innebär)!!! :)

JAG UTMANAR:


*Sanna
*Veronica
*Vivan
 
Skulle varit 6 stycken, men jag har inga flera bloggar polers :(
SORRY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0