-No ShiT Sherlock!!-

2008-07-30 @ 10:11:42
I natt var vi iaf så pass smarta att vi satte på julle junior ett par fillisonger :)
Så blöjan kunde inte fara iväg på äventyr i morse!!!

Skulle ansa min lite håriga kropp igår kväll, inför dagens utflykt till Bresse.., å vad händer!!?? Jo, de hade tydligen stängt av vattnet.., UTAN att vi fått reda på det *suck*
Ja så det var bara att "tömma" alla kranar i huset på det vattnet som fanns kvar (efter avstängningen), så där satt jag med typ 5 glas vatten på badrumsgolvet, och rakade mina ben.. !!
Allt går, det blir bara lite jobbigare ;) men nu e dom lika lena som Vilmers...

Sitter och väntar in Sofie o Charlotte (mina systrar), de skulle åka från Knivsta vid 10, så de är väl här ungefär vid halv 11.. Lilleman sover en stund innan vi ska dra, så han inte behöver börja med det när vi kommer till stranden!!
 
Nu ska jag packa ner pannkakorna kaffet, som var mina uppgifter att kirra
;)
Ha en bra dag allesammans ute i SOLEN!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tror att det nog var så att vattnet tog slut för alla som skulle raka benen... Jag fick inte ut en droppe!!!

Blev ej Alsta för oss, låg hemma istället... kolla bloggen =)

2008-07-30 @ 17:12:27     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0