-NamN cEReMoNi-

2008-07-12 @ 22:57:20
Solen sken över oss idag!!!
Det blev en helt perfekt dag.., tro det eller ej MEN Vilmer skötte sig under hela tiden
;)
Upplägget för dagen var.....
Att vi istället för "dopbeviset" i kyrkan,
hade gjort iordning en bok med Vilmers alla namn o namnbetydelser, samt skrivit i hans faddrar, en dikt och hans favorit sång "Imse Vimse .." Å samtidigt som namnen lästes upp trädde moster/fadder Sofie på Vilmer hans nya halsband, som skulle vara istället för "dopljuset"!!!
Sen fick boken vandra runt, för att de som ville kunde skriva en liten hälsning där i ;)

Å uppepå detta hade MIN UNDERBARA sambo skrivit en alldeles egen dikt till vår son
(observera, att jag inte hade en aning om den)..,
var tungt att hålla tårarna borta kan jag lova, men jag ville inte vara den enda som böla *hahah*!!!

Paket öppning o fika var det givetvis oxå :)

Presenterna Vilmer fick:

*Måånga presentkort med myycket pengar, på IKEA till hans nya rum
*En personlig bok där Vilmer var huvudperson
(å hans bästisar Osvald o Thor var oxå med)
*Pengar som oxå ska gå till nya rummet
*En Brynäs tröja med VILMER tryckt på ryggen ;)
*Sängkläder
*En silver dopbok
*En superfin bil (som jag gått o dreglat över men inte haft råd att köpa)
*BLOMMOR

Ursäkta mitt lite konstigt skrivna inlägg idag,
men jag e suuupertrött efter dagen, så det blir inte bättre än så här tyvärr...

Här kommer lite bilder från Vilmers dag!!!
(Han var så fin i håret idag lille älsklingen, han hade en tuppkamm av vax, dagen till ära)

Först några kort på tårta (obs!! halväten när fotot tas), smycke, bok och fotkakorna..
   

Lite mera pics...
    
    
  ...

Ja, tyvärr så var varken jag eller min darling särskilt flitiga på att ta kort.., så detta är vad som erbjuds
;)

TACK ALLA SOM KOM Å GJORDE DETTA TILL VILMERS EGNA FIIINA DAG!!!!
Massa pussar o kramar till ER!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sonny

Kul att fotografen nämns:(

2008-07-13 @ 00:47:53
Postat av: Dress Like a Princess

Så fina bilder

2008-07-14 @ 10:33:20     URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0