-MySdAG mEd rAbaRbErPaJ´s AvsLut-

2008-07-25 @ 21:31:13
Idag vaknade 74 centimetar´n kl 08.45!!! Å blöjan va på vift IGEN!!!
;)
Han vakna dock till, sent igår kväll å var jätteledsen, men då var han törstig stackarn :(
Slockna om direkt efter att ha svept en halv flaska vatten!!

Den här dagen har vi BARA slappat, jag o Vilmer, haft en riktig softisch dag...
Hur mysigt som helst... :)
Badat i lilla poolen, solat massor, ute å promenerat på gräsmattan
(Vilmer alltså, hahaha)..,
ja allt som hör en lugn dag till, har vi gjort idag
;)

Sen kände jag inte för en mastig "kött-middag" idag, så vi tog å grilla hamburgare istället, skitans gott blev det!!!
Å Vilmer fick sig ett kvällsdopp i poolen innan det var läggdags, vilket var väldans uppskattat ;)
Men nu har han lagt sig och hunnit sova ett par timmar..

Robin har tagit sin 4-hjuling till Grillby för att hämta en ny mobil
(ovanligt att hans går sönder menar jag)...
Å jag har precis gjort en rabarberpaj som står o svalnar lite, ska dricka kaffe och smaska den om en stund, när min man kommer tillbaka :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0