-MeR SoL åT fOLkEt-

2008-07-03 @ 08:12:29
Jihooooo!!!!!!!

SOLEN SKINER ;)
Blir såå glad av att kliva upp o mötas av en strålande sonne...,
i morse sov lilleman iaf till halv 7, ..
Jag vaknade av ett "micro plingande", å kort därefter hör jag ett litet skratt jag känner igen (min lillemans)!!!
Åhh, min syster hade tagit upp honom o hade tänkt ge honom lite gröt, så att jag slapp gå upp :)
Hon e så snäll,
men när man hör Vilmer skratta så där på morgonen så VILL man gå upp!!!
;)

Nu har han somnat om en stund, när han vaknar tänkte vi åka upp till mamma och vattna ALLA hennes blommor, de är nämligen på Cypern den här veckan så hon ville ha hjälp med det...
Sen blire SONNEN on the balkong.. Sofie har dock besiktningstid kl 13 i Uppsala, så då åker jag o Vilmer hem...
Får fortsätta bränna lite på gräsmattan hemma sen ;)

Kaffetarmen SKRIIIKER nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0