-mEn fÖR 17 gUBBaR-

2008-07-14 @ 21:11:10
...
har ju glömt bort att skriva om allt TREVLIGT besök vi haft idag JUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*hahah*
Senil, jag??? *kliar mig i barret*.. Näe
;)

Jo, idag fick vi iaf först besök av Söta Saga o hennes Undebara mamma Sanna, de hade med sig Linda o Alfons oxå (första gången jag träffa dem, men de var väldigt trevliga ;))
Det var tänkt att jag skulle fylla upp poolen till kidzen..,
men när det väl blev så varmt att jag tyckte det var läge för det, så var klockan redan middagstid o lite sent :(

Väldigt mysigt med en heldag innehållande kaffe, röka o skitsnack iaf..
Vi hade ju sån tur oxå att ALLA 3 barnen valde att somna o sova samtidigt (hur ofta händer det???)

Sen Kom Pillan förbi en snabbis, å kort därefter kom Jonas (mitt i detta har även min kärlek hunnit komma hem)..

Ytterligare en timme senare fick vi besök av familjen Unnebo/Lissmyr, R hade lovat de tårta, besvikelse att den var slut när de kom bara
*tycker synd om dem*
Blidde iaf bara en snabb visit, för våra barn var trötta å längtade efter sina vällingflaskor!!!

Nu sitter jag här själv faktiskt, för min bättre hälft drog iväg med Jonas o skulle sela lite tennis ;)

Tror att jag ska leka terrorist o ringa Sofie
EN GÅNG TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahahahahahaha
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0