-mÅLaRgLädJe-

2008-07-27 @ 20:49:53

Joråsåatt, idag har vi målat lister o dörrfoder uppe hos Alex o Pillan ;)
Fast jag måste ju erkänna att jag tror att halva färgburken sitter i mitt hår!!!
Att det ALLTID ska börja klia i skallen när man har händerna fulla med målarfärg liksom?! Precis samma sak, som när man färgar håret, kliar det inte innan, så nog f..n börjar det närman har all färg insmetad i barret *suck*
Jaja, lite färg hamna faktiskt där det skulle, så lite nytta gjorde vi där iaf
;)

  

   

Lite bilder från dagen... Alex, Robin, jag, pillans mor Marie, Pillan å så lilla arbetsledaren dårå!!! 


Nu osar det gott från grillen, så jag tror det e matdags nu ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0