-kALaS o 4-hJULiNG-

2008-07-13 @ 23:51:09
Idag stod kalas på "att göra" listan!!!
Robins komis Göran fyllde 29 år (sikken ung kille, eller hur??!!)
;)
Så vi åkte ut dit, de bor lite utanför Uppsala, o fika lite..
Sen bar det av in mot Enköping, för där skulle vi kika på en 4-hjuling till systers sambo Sonny :)
Å den blidde köpt oxå, så Robin å han åkte på den hem, medans jag, syster o Vilmer valde den "trygga" formen av hemkomst...
BIL!!!!

Nu ska vi åka här i dagarna å köpa en till min lilla gubbe oxå, så att de kan "leka av sig" tillsammans!!!

Å nu har jag nyss haft ett litet storkok av barnmat,
så nu har vi för ett par veckor framöver, såå skönt att göra ordentligt så det finns hemma.

Nu måste jag soooova!!!

Biler från dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0