-jAg e Såå kASS-

2008-07-07 @ 23:26:37
Hahahaha, fyfaan, säger jag bara,
det krävdes ungefär ett helt cigg paket å 3 liter kaffe för att slutföra mitt lilla projekt!!!!!
*torkar svetten ur pannan*
:(
Å inte blidde det så bra heller, men what the f..k, det får la duga ändå...
Skulle ha hunnit fixa fler saker, men får ta det i morgon istället, ska nog försöka komma i säng snart..

Förresten, glömde skriva tidigare, att jag besökte min STÖRSTA FIENDE idag på förmiddagen...
TANDLÄKAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*hatar att gå dit*
Inte bara plågsamt, man blir ju desutom helt ruinerad på kuppen, trots att det från den 1:a juli är billigare att gå dit, blev jag 960 kr fattigare
*tittar ledsamt i plånboken*

Lite surt faktiskt, å så måste jag till råga på allt dit IGEN om 2 månader för att besöka tandhygienisten
:(

Ska man vara fin får man lida pin, både fysiskt och i "plånkan"
*hahaha*

Puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0