- I MåLaRtAGEn-

2008-07-10 @ 20:33:24

Hem kommen från Knivsta IGEN!!!!!!
;)
*hahaha, nä jag har inte flyttat dit*
Bara så himla skönt o roligt att få umgås med syster nu när hon har 6 HELA veckors semester :)
Lite trist att det e 5 mil att åka bara.., tycker de kan ta o leta hus lr nåt här i krokarna jag *tjatar*

Å vet ni förresten en sak??!!!
Igår satt jag , syster o Vilmer å titta tv..., när Sofie (syster alltså) utbrister
-"SÅG DU?????"
- Vadå frågar jag???
- Meeen MAGEN!!!!!!!!

Hahahha, det var första gången som det sparkade riktigt ordentligt, hela magen sprattlade :)
Hon har inte känt så mycket alls hittils, men just igår när jag var där :)
Å jag då, gissa 1 gång vad jag gjorde, börja grina!!! Men det var nog i kombination med att de sände "Sjukhuset" på tv samtidigt, och där var det en förlossning just då.. Blidde för mycket glädje på samma gång för lilla mig...

(Å vad jag saknar den känslan ibland, att gå med den där längtan o ovissheten inom mig)

Hennes sambo däremot kom hem en halvtimme efteråt o blev MÅTTLIGT besviken kan jag lova att jag fick känna o se innan han
:(
 
Jaja, nog om "Kicking babies", i morgon ska jag o älskling dra till Gävle o köpa ett matsals bord med tillhörande 7 stolar..
Lille V ska vara hos Sofie under tiden, jobbigt för han att åka bil fram o tillbaka till Gävle, vet att han har det mycket roligare hos sin moster :)
Som dessutom gått o köpt 3 nappar till honom, där det står "mosters älskling" på
*hahaha*,
de damp ner i brevlådan häromdagen!!!

Nu ska jag dra på mig målar utstyrseln o bege mig ut i garaget o måla lite..

Tror dessvärre att det kommer bli som vanligt när jag håller på, mest färg på mig o minst på föremålet som ska målas
;)


Kommentarer
Postat av: vivan

Ha,ha,ha...låter som jag...en riktig målarkludd...

vad kul att du skall bli moster...kramiz

2008-07-10 @ 22:05:13     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0