-GJoRDe Ett fÖRsÖK iAf-

2008-07-19 @ 00:04:04
...
Ja, så bra gick det
:(
Skulle göra ett tappert försök att kika på Saw 2, HELT alene eftersom att Robin jobbar.., men det gick inte!!!!!
Fast jag tog flera täcken o kuddar, låste dörren, tände ALLA lampar som vi äger å har i detta huset...
Gick inte ändå,
FAN, jag tycker ju de filmerna e sjuukt bra jue... Är bara såå tok mörkrädd att jag inte kan se dem själv
*bannar mig själv*

Så nu ska jag försöka mig på att våga gå o sova själv istället dårå :(
______________________________________________________________


Förresten, måste bara flika in med en liten sak som jag kom på nyss..
När jag o junior åkte från Knivsta idag, var jag tvungen att stanna till på Maxi för lite välling o blöjinköp.
Ja, å precis när jag stängt av motorn på bilen inser jag att jag inte har nån BH på mig, hade kanske funkat om linnet jag hade på mig inte var sååå himlans stort i armhåls öppningen, man kunde liksom se in o sen ut på andra sidan om jag sträckte ut armarna
*hahaha*
(sket i att sätta på mig den eftersom att vi ändå bara skulle åka hem trodde jag..)
Börja rota i väskorna i baksätet, efter vart jag lagt BH´n o fann den till slut..
Sen var liksom cirkusen igång kan man säga, tänkte ju att det här går smidigt, bara trä på sig den under linnet..

Jorå, slutade med att x antal personer passerade bilen o såg mig hålla på där, Vilmer lessna så jag skulle leta efter hans napp samtidigt.., kommer åt tutan på bilen
*bidrar ju till ÄNNU mera blickar*
Till sist blir jag så jävla sne för att den inte går att få på, så jag sliter upp ärmöppningen ännu mera, o till slut så hamna den rätt!!!
Att det skulle vara så himla svårt idag, så där har man ju gjort flera gånger, men just idag ville det iaf sig icke..
Linnet fick ju sig ett antal spruckna sömmar, så det får från o med idag, användas som sov linne
;)

Godnatt på er.....

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Hihi...vilket ståhej! :)

2008-07-19 @ 18:17:04     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Försökte oxå att titta på saw 2 igår, (själv). Men jag somnade istället :)

2008-07-19 @ 20:12:33
Postat av: Nursen

kollade på SAW och Constantine samtidigt och du missade inget. Ha de gott häls Nursen

2008-07-20 @ 14:48:22     URL: http://sisternurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0