-fÖRsTA NaTTeN-

2008-07-14 @ 20:33:03
Idag ska lillfisen sova sin första natt i sitt egna rum (fastän att det inte är inrett ännu),,
tänkte att vi lika gärna kunde börja med det nu, så att det inte blir nån stor "grej" av det när han börjar förstå ;)
Å han verkade inte bry sig, han somnade som vanligt strax efter 7
*STORA killen*

Får se om han vaknar nåt i natt å har tappat nappen??,
vi kommer ju att ha både hans och vår dörr öppen, så vi kommer höra honom..
Men känner jag mig själv så kommer det här bli en tuff natt för mig, jag kommer nog inte få många timmars sömn, jag kommer att ligga å lyssna
*typiskt oroliga mej*

Nej, nu har jag fått en utmaning av Grandinarn, så jag ska väl ge mig på den nu då!!!
*
SVETTIG REDAN INNAN JAG BÖRJAT, HUR SKA DETTA SLUTA?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0