-fÖRbEREdELsER-

2008-07-07 @ 20:15:51

Jag håller på att fixa o trixa med namnceremonin som vi ska ha nu på lördag....
Var på väg att skriva hur vårt upplägg ska vara, men ångra mig i sista sekund
;)
Vill ju inte att någon ska veta det förrän på lördag...
Tog bara en liten paus nu i mitt ...................................................!!!

Kan säga så här iaf, att på ett "vanligt dop", så får ju barnen ett dopbevis o ett ljus..
Vi har istället valt 2 andra saker, som ska ha ungefär likadan betydelse, om man bortser från GUD (för han tror jag inte på, o vill heller inte att Vilmer "tas upp" av honom på ett dop)..
Så jag hoppas att det blir en fin dag, å att lillskiten bestämmer sig för att visa up sitt bästaste jag ;)

Nähäpp, back to WORK!!!!!!
;)


Kommentarer
Postat av: Sagasmamma

Allt kommer går skitbra & Vilmer kommer charma alla i vanlig ordning :D Leka någon dag denna gråa vecka?? puss på er

2008-07-07 @ 20:42:11     URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0