-fAvvO i RepRiS-

2008-07-28 @ 21:54:44
Japp, det blidde det idag..
Pillan kunde inte följa med till Alsta, så då stanna vi hemma istället!!
En mysis dag hemma.., solen kikade fram under störe delen av dagen faktiskt :)
Hann med att rensa ur bland all rabarber, å har nu skalat, delat och fryst in allt... Gott att bara kunna slänga ihop en paj när som helst ;)
(Vi har precis glufsat i oss en halv form med paj) *slickar mig kring munnen*

Fick trevligt besök av söta Malin oxå, hon hann komma förbi...
... som sagt, en inte alltför händelserik dag, men dock myyysig...

ÅÅÅÅ, höll på att glömma for f...ck sake!!!
Vet ni vad vi åkte iväg å gjorde nu på kvällen??!! Vi åkte bort en bit, så att jag kunde få lära mig 4-hjulingen, hahaha!!!
Shit va det var skoj, fast jag tror att alla som såg undra vad jag höll på med... för jag ville liksom lära mig hur den kändes innan jag vågade mig på att växla upp ;)
Tror säkert jag låg å körde på 1:an i en halvtimma,
innan jag slutligen vågade mig upp i en hastighet av 70 km/h.. PÅ 3:ans VÄXEL hörni!!!!
Nästa mål är att köra ALLA växlar ;)

Tyvärr blev det inga foton tagna under min övningskörning, jag bad alla papparazzi att hålla sig borta!!
(Vilmer satt i skuffen på bilen (ja, öppen såklart) med Robin, å beskådade sin mor ...
Fattade aldrig varför han skratta så när jag tog på mig hjälmen, inte när hans far gjorde det *hmmm*??!!

Lät iaf som om han satt å sa "brruumm  brruumm brruumm"...,å såg hel fascinerad ut... :)

 

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Svar:

Mmm, vi har inget att förlora liksom så det är bara att köra på! :)



Fan va kul med fyrhjuling! Har aldrig provat, men jag kan tänka mig att det är skoj. :)

2008-07-28 @ 22:32:47     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0