-EffEkTiviTeT-

2008-07-29 @ 15:10:34
Bla bla bla, finns såå många artiklar i tidningar å massmedia om huruvida "du"ska bli mer effektiv med din tid...
Jag säger bara, skit i all sånt!!!
SKAFFA BARN!!!!
;)
Tyckte aldrig tiden räckte till förut, man hann ingenting, men nu FAST man har barn, hinner man destomera!! (stavning?)
Man liksom "effektiviserar" ALLT man gör.. Lägger upp nån slags tidsram för dagen..
Kom bara å tänka på det nyss, så jag var tvungen att skriva det :)
Klockan är nu 15.09 *piiip*,
å hittills har vi hunnit sola, äta, lekt, laga storkok med barnmat, gjort iordning köttfärspaj till kvällens middag, tvättat 3 maskiner..
Tror knappt jag skulle hunnit med solningen, innan Vilmer kom till världen :)

Nä som sagt ,skit i all massmedial reklam, skaffa kiddoz istället ;)
Nu ska jag fördela barnmaten å frysa in!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0