-BöLgRiS IGEN-

2008-07-02 @ 21:27:11

...har precis tittat på "What happens in Vegas" å inget av mina ögon e torra
*torkar kinderna*...
Jättemysig film, en sån där film som man redan efter 1 minut, vet hur den ska sluta LÖVE those movies
;)
Ville inte att den skulle ta slut...
Men det gjorde den tyvärr!!

Syster o Sonny drog iväg på bio vid sex (de hade bokat biljetter redan innan de visste att jag skulle komma), de skulle se "Sex and the City" :) Så jag o Vilmer va själva här hemma, vi gick ner till mormor/gammelmormor en sväng o fika..
 Men nu kom de nyss hem, med en TOR påse gottis till lilla mig, så nu ska jag smaska i mig allt det *svullar*..

Ha en trevlig kväll gott folk.. Pusssssssssss


*Vilmer hos mormor/gammelmormor*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0