-PRomeNix o fiKa-

2008-12-04 @ 14:07:38
Idag klev vi som jag sa, ut genom dörren runt 9-tiden ;)
Blev jätteglad när jag såg att det snöat ute, glädjen dog dock lite efter en kvarts promenix, då vi var rätt genomvåta av "snön".. Det var liksom mera som vatten när det landade ;)

Men vi fick oss en tur ute iaf och sen blev vi bjudna på kaffe och hembakt hos Zara o Ozzy
*tackar Johan extra för de TJOCKA pepparkakorna*!!
;)

Grabbarna lekte så Vilmer slockna efter 2 sekunder i vagnen, när vi skulle hem.. Å nu har han (x i taket) sovit ända sen dess (kl 12), och sover än :)
Vaknar nog vilken sekund som helst, men jag ska ta mig lite kaffe innan tänkte jag, så vi kanske hörs senare ;)

 
*Vilmer grisen*

 
*Ozzy-killen*

Kommentarer
Postat av: Zara

Varsågoda för kaffe å kaka!

Skönt att grabben somna ordentligt.

2008-12-04 @ 18:02:02
Postat av: Moster Maria

Vad fin Ozzy var i skjorta.

Mosters sötnos!

2008-12-04 @ 20:39:07     URL: http://mizziz.bloggagratis.se
Postat av: Mathilda

Vad söt han är lilla Vilmer! :)

2008-12-06 @ 21:13:17     URL: http://mathildavestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0