-OffEntLiGt Då!!-

2008-12-19 @ 14:50:40

Jo, efter dagen så kan jag väl gå ut med det offentligt då :)
Vilmer ska (OM allt går bra vill säga??!!), bli storebror!! Kan INTE låta bli att nojja mig, helt sjukt med det andra barnet att det ska vara så, men jag har hört från flera håll att man oroar sig sjukt mycket mera med det.. Man tänker ännu mera på vad som kan hända osv..
Men vi tar väl dagarna som de kommer o hoppas på en bebis 22 maj :)

Jag, eller rättare sagt vi är i v19 nu iaf ;)

Var på UL idag men det var en jävligt envis sak som INTE ville flytta på sig o visa sig framför kameran tyvärr, så bilderna blev inte så jättebra..
Hur som helst, så är jag superglad att allt såg fint ut :)

Ska in på jobbet (i Enköping) och berätta för chefen på måndag tänkte jag, samtidigt som jag hämtar ut min julklapp därifrån!!

Nu ska vi på avslutning nere på Kyrkis, de har hyrt in en hoppborg till barnen där idag *hihi*

Å massa tårta till oss föräldrar *mmm*




Förresten så kanske ni nu förstår, varför jag undrar över min vikt som STILL GOING STRONG på 59 pannor??!!
Skulle kunna tänka mig ett par kilon till faktiskt, men det kommer väl 30 kg på en gång sen istället *hahaha*

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till Er. :)

2008-12-19 @ 18:23:40     URL: http://grisbajs.blogg.se/
Postat av: Lina

Heej! Länge sen nu =)

Vad kul för er =)

Hoppas att allt är bra med er!!

kram Lina

2008-12-19 @ 18:52:53     URL: http://lina84.blogg.se/
Postat av: Grandinar'n

Åh!

Grattis!

:)

Va roligt!!

2008-12-19 @ 21:32:30     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Johanna

ÅÅÅÅÅÅ, va skönt att allt såg bra ut!!!!!!!

Det kommer att gå fint!!!

Kram kram Johanna

2008-12-20 @ 10:15:01
Postat av: Sofie

Moster Sofie ska bli moster igen!!!!!

2008-12-20 @ 12:07:38
Postat av: Jenny

GRATTIS tyckte jag såg det på kyrkis men ville inte fråga kram jenny

2008-12-23 @ 09:26:46
Postat av: Väderstadborna

Ett STORT GRATTIS till er!! Hoppas allt kommer att gå bra och så roligt för Wilmer att få ett syskon :)

Kramar från Stefan Bettan å Hjalmar

2008-12-27 @ 18:07:33
Postat av: Helena

Vad kul!!! Grattis ännu en gång, fast jag vetat det hela tiden... ;)

2008-12-28 @ 00:30:21     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0