-KänneR MiG rÄtt dUKtiG!!-

2008-12-03 @ 21:55:36
Jaa, faktiskt :)
Har bestämt mig för att förbättra min kondition lite, så numera är jag o Julle ute å promenerar ungefär 2 timmar om dagen!!
Han mår bättre och är mycket gladare, och som bonus känner jag mig oxå mycket piggare och gladare ;)
Vill egenligen inte gå ner mera i vikt, jag rasar ju redan som det är.. Har en "matchvikt" på typ 63 kg
(vägde det innan innan jag blev gravid med Vilmer iaf), men nu vägrar vågen att överstiga 59 kg..??

Jag äter inte mindre än jag gjort förut, men det fastnar liksom inte.. Vet nu att det är många som inte tycker att jag ska "klaga" på det, å nej det gör jag inte heller, men inga kläder sitter ju snyggt när man ser ut som nån jä...la vandrande lyktstolpe!!

Jaja, motion e iaf nyttigt, så det ska jag fortsätta med ;)
Klockan 09 går vi ut i morgon bitti!!

Nu ska jag kika på "Oskyldigt dömd" som jag pausat ett tag nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0