-VaRfÖR fAttAR jaG iNtE föR-

2008-08-06 @ 15:08:51
E det så här det ska vara??
...

Jag orkar iaf inte vara den som bara "ger", även inom vänskapen ska det väl vara ömsesidighet som gäller..,
eller har jag fel???
Känner mig så ledsen, besviken, förbannad ,ja you name it :(
Men sörni, från å med idag ska det bli änding på det, från å med idag ska jag bli som "alla andra"!!!
(Får ju liksom lite skylla mig själv ,att jag ALDRIG ställer några krav, då låter jag ju "folk" sätta sig på mig)
Ja, å detta e MIN blogg, här FÅR jag skriva precis vad jag vill, vill du inte läsa... Så gör det inte då!!!!


Bion ikväll blir iaf av, så den ser jag fram emot :)

Appropå nåt helt annat så har vi haft BAJSREKORD här hemma idag.., 7 gånger hitills!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad är det nu som hänt?

Visst är de söta... kinnunen.blogg.se

Var filmen bra?



Kramiz

2008-08-06 @ 21:04:14     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0