- Tee FoR 2 -

2008-08-04 @ 23:03:42

Ikväll somnade "Fluffy junior" extra tidigt, tror inte klockan var mer än 18.45 när han slog igen sina blå... :)
Men det uppskattades rätt mycket av mig, eftersom att han INTE visat fram sin bästaste sida idag direkt..,
Gnällspik med STORT G, var nog den rätta benämningen på Vilmer idag!! ;)
Å trött morsa var min benäming...

Storstädade gjorde vi iaf, mellan gnällningarna ;) Så nu e det fint igen!!!

Nu på kvällskvisten har det dock inte uträttats så mycket, jag å Robin har legat som sillar i soffan och glott på dumburken, rätt skönt...
När vi skulle ta en liten kvällsfika så insåg vi att mjölken var slut
(dock inge ovanligt i detta huset, men ändå),
så det fick liksom bli vatten, kaffe eller te.. jag tyckte te var det mest passande så här till kvällsmackan, så min man hakade på i samma anda..
Ska tilläggas att han bara druckit det nån enstaka gång å inte är något jubelfan av det direkt.., Men iaf,,
jag gav honom tekoppen med vatten å en tepåse i, varav han kort därefter säger:

"Hur ska man göra med den här?? Ska man dippa den i koppen lr"???

*ASG*

Sån tedrickare e han, visste inte ens hur man skulle göra med tepåsen ;)



(Förresten, jag vill tacka sötaste Sanna för kaffet å "the Thing", trots att det blidde en väldigt kort visit)
Gonatt!!!
;)

Kommentarer
Postat av: Sagasmamma

Taaack detsamma darling :D puss & ha en bra dag :)

2008-08-05 @ 15:13:40     URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0