-RumPa LeN SoM SiLkE-

2008-08-14 @ 07:22:41
Var ett lite tajt schma igår, så jag hann  tyvärr inte blogga..
Men nu har jag gått upp innan lillfisen vaknar, för att få lite tid för mig själv :) Så skönt att få dricka kaffet i det tysta på morgonen...
Vi var hos Jenny å Filippa och fikade igår, Sanna o Saga var oxå där!!
Det var trevligt, jenny är alltid så duktig och bjudar alltid på massa gott när man ska fika där...
*tackar massor*
:)

Senare på eftermiddagen blidde det "övningskörning" med 8,5 meter husvagn, ja inte för min del då utan det var Robin som fick agera "övningskörare" (eftersom han har alla körkortsbehörigheter)!!
Det gick bra, han fick godkänt..
Så nu kan vi tuta å köra i morgon!! Resan med husvagn ner till Göteborg startar i morgon bitti ;)

Här e lite bilder från fikat igår :)
(Förövrigt så gillar Vilmer lite äldre brudar precis som sin far, både Filippa och Saga är 11 månader)
*Hahahahaha*

   
   

Nu ska jag förbereda lite packning!!

"By the way, rubriken får tala för sig själv" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0