-oKi mÅStE väL ErKännA dÅ-

2008-08-17 @ 21:19:18
*BUTTRAR lite avundsjukt*
.... Måste ju erkänna att Vilmer sa Pappa före han sa mamma då :(
Han sa det riktigt ordentligt nu i helgen...
Sen har han liksom fortsatt i "pappa-spåret", men inte sagt nåt som ens låter som mamma!!!

hemkomna e vi nu, efter en lite dryg bilresa hem.. Tror vi vuxna tyckte den var drygare än Vilmer, för han skötte sig bättre än väntat.. På hemvägen fick han bara komma ur bilen 1 gång.. Sen fick man ju iofs underhålla för att han skulle vara nöjd.., men ändå :)
(Skönt på så sätt när det e små bebisar, då somnar dom ju så fort man stoppar nyckeln i tändningslåset)

Nu har vi käkat lite middag o Robin har vart så duktig å städat ut husvagnen riktigt ordentligt..

Visar lite bilder från helgen!!!

Å Hörni!!! 2 VÄLDIGT VIKTIGA SAKER ATT NOTERA!!!
1: Jag vann en stjärnvinst (alltså den största), å jag vinner ALDRIG annars
2: Jag åkte faktiskt BALDER, är liksom livrädd för karuseller (men jag grät efteråt, hahahaha)
    
    
    
    

Vi träffade på Pillans tvillingsyster på Liseberg (de bor där nere, å kolla hur lika de är ;)
Alfapet var vår kvällsunderhållning...
...vi drog iväg å köpte ett sånt spel, det första vi gjorde när vi kom ner till Göteborg, hahaha :)

Bloggen hängde sig precis, så jag får lägga upp resten av bilderna i morgon ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jättefina bilder på mosters älskling! puss

2008-08-18 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0