-nEw yORk, hERe We cOmE!!!-

2008-08-20 @ 22:05:09
E såå glad idag!!!
:)
Affärslokalerna i Uppsala får vänta ett tag till... Börjar med hemförsäljning!!!
Nu har vi pratat lite fram o tillbaka i dag om vi skulle ta "inköpsresan" till China eller New York, å vi tror att vi bestämt oss för det sistnämda...
Planerar att dra iväg i Oktober, har kollat lite resor idag och ska fortsätta i morgon..
Habibi får vara hemma med Junior :)
Ser ut som om jag ÄNTLIGEN kan få lite användning utav min gymnasieutbildning, hahaha!!!

Har även kalkylerat lite med min "revisor" om huruvida inköpen bör se ut (mängd, priser, stolekar osv...)
Men med ett par Cosmopolitan alá "sex and the city" i magen, så blir detta nog SUCCÈ!!!!!

Nää, nu ska en superglad "Fluffy Cheek" krypa upp i soffan med sin älskling ;)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Cosmopolitan... mmm

2008-08-20 @ 22:25:46     URL: http://kinnunen.blogg.se/
Postat av: Grandinar'n

Nu blir jag ju nyfiken!! :)

Vad är det du ska hitta på? :)

2008-08-21 @ 08:16:05     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0