-LitE sPyA-

2008-08-21 @ 14:37:53

Hatar magsjuka!!!!
.... Vet inte vad det är, men Vilmer brukar ALDRIG spy å nu har han nyss spytt 2 gånger :(
Lyckades få han att somna efter det iaf!!
Plus att jag inte känner mig helt 100 själv, kan iofs vara för att jag tänker på magsjuka, jag vet inte..
Vi skulle egentligen lekt med Saga o Sanna idag men det spöregnade ju ute, så ingen av oss kände för nån promenix :(
Så vi sprang till Helena o Thor istället.. Å där blidde jag bjuden på pizza 
*tackar så väldans*..
Men så plötsligt så började ju lilla grynet kräkas, så vi begav oss hemåt igen!!

Fick en superfin ny Ralph Lauren piké av Helena (till julle alltså)  :) Jättesnällt!!!
Nej, fortsätta kolla priser på resor var det ja!!
Hej hej....

  

Kommentarer
Postat av: Angelica

neej tyvärr jag vet ingenting om det där , fr¨ga elin kling :P

2008-08-21 @ 17:18:07     URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0