-LitE SkRäpKaStniNG o MjuKgLaSS På SchEmAt--

2008-08-12 @ 20:56:35
Idag har vi umgåtts med Alex o Pillan praktiskt taget heela långa dagen ;)
Det har vart super trevligt, vi börja dagen med kaffe hos oss, sen bar det av in till Enköping, där vi käkade mjukisglass o kika lite i affärer.. Vilmer köpte en present till sin flickvän Saga!! Den ska vi lämna en dag i veckan, kanske i morgon..
Just ja, kom precis på att jag skulle höra av mig till Jenny om morgondagen ju
*glömska jag*!!!

Får ringa henne strax :)
Sen åkte vi hem o käka, å drog sen  direkt o kasta ALLT skräp vi hade i våra respektive garage..
Det var en del, kan man säga!!
Avslutade kvällen med lite mera kaffe här hemma hos oss..
Vi satt o snacka o kom fram till att vi kanske skulle ta å dra iväg på en liten "mini semester" nu i helgen...
Ringde Helena o frågade om vi skulle kunna få låna deras husvagn, å det fick vi.. Supergulligt!!!
*tackar så mycket*
Blir allt som vi tänkt, så åker vi på fredag ner till Göteborg o ställer husvagnen på Lisebergs camping.., sen blir det 2 dagar på Liseberg ;)

Nu ska min käresta dra iväg till jobbet, stackarn.. Han kommer att få jobba ända till typ 7 i morgon bitti, för det var måånga bilar som skulle levereras :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0