-kUkkELimUcK mEdiCiN-

2008-08-29 @ 18:58:46
Icke att förglömma, Zara kom som en räddande ängel idag...
(dock flög hon inte hit, utan hon kom promenerandes hit med en barnvagn)!!! Å med sig hade hon en STOR laddning kukkelimuckmedicin, ni vet sån som Karlsson på taket fick ;)
Så nu känner jag mig såå mycket bättre, haha!! Nä, inte riktigt sant kanske men gulligt var det iaf
*bugar, bockar o tackar*

Vill passa på att skicka en jättestor slängkyss till mina fina vänner, som bryr sig om mej.. Ni vet vilka ni är!!!
Ni är GULD värda!!!
*Kastar världens största slängkyss*

 
Den här lilla killen hittade vi i tvättstugan, han hade hittat min godisgömma ;) Dessvärre var hela godiskartongen redan uppäten, men Ozzy verkade lika glad ändå!!

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Mmm...:)..eller jag vet en sida iaf. :)

www.bloggkartan.se

2008-08-29 @ 20:00:18     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0