-kÄRLeK, tÅRtA OcH mÅLARfÄRg!!-

2008-08-27 @ 20:52:13
Idag har vi vart in en sväng till stan o shoppat mera takfärg (den tog liksom slut mitt i alltihopa)..
Passade på att köpa socklar till rummet oxå, när vi ändå var där!!
Så nu e det bara tapet inköpet kvar, men jag tror att vi bestämt vilka vi vill ha iaf :)

Jag o Vilmer promenixade iväg till Helena med familj på kvällskvisten, å tiggde lite kaffe.. Det var trevligt att få prata lite skit en stund!!
Nu ska jag ta och framkalla lite foton (gör det 1 gång i månaden, å det e dags igen nu ;) ) !!!
Sen väntar godispåsen och "Sex and the City" ;)


Gjorde ju tårta igår till mii löööve, men jag kunde inte hålla mig med att smaka så jag tog en bit innan han kom hem, haha!!
 
Finns det några finare ögon, bara undrar???
 
Mina gossar ;)

Kommentarer
Postat av: vivan

Ja, de är fina båda 2...ha,ha men den lille slår far med hästlängder...kramiz:)

2008-08-28 @ 22:11:19     URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: ANNA

va söt han är eran pojke! fina ögon ja =)



ni verkar ha d fint hemma åxå.... =)

2008-08-29 @ 16:08:23
Postat av: Sussa svarar:

ANNA:

Tack tack :) E du nån man känner, bara lite nyfiken?? ;)

2008-08-29 @ 16:30:10
Postat av: E

Är nog en av dom finaste ungar jag sett!

Vilka ögon!!

2008-09-03 @ 09:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0