-kAMELeR ViSSt fiNNs dE-

2008-08-14 @ 15:39:05
Meeeeeeeeen *skriker av förskräckelse*, Jesus MY fuc....ing LORD!!!!!
Jag har sett en STOOR (the BIGGEST) "CamelTOE", å inte nog med det.... PÅ Familjeliv av alla ställen!!!!!!
I know, jag ska inte hänga där, men när jag e sååå uttråkad som jag vart idag så e det faktiskt tillåtet att kika in där ;)
Sådetså!!!!
Inte visste jag förresten att den sidan var till för att man skulle agerade "låtsasmodell" i underkläder
(läs HON VILL VARA SNYGG, MEN LYCKAS INTE!!!) ...
(Menar då SJÄLVKLART INTE bilder där man visar sin gravid mage eller så)

Hmm, måste fått allt om bakfoten, jag har hela tiden gått å trott att det var en så kallad familje sida där man typ "band kontakt" med andra mammor/familjer etc.... ???!!!
Men som sagt, hade fattat HELT FEL tydligen...

Så, nu kom gubben hem, nu blire WOK!!!!
;)

(Visade bilden för Robin, varav han säger "men shit, man ser ju för f...n hela kamelen ju")
*asg*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut bilden här så vi andra får se :-)

2008-08-14 @ 18:00:59
Postat av: Grandinar'n

ASG!!!!

2008-08-14 @ 19:10:29     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, jag vill också se....

2008-08-14 @ 21:17:45     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0