-kAffE SpRängD dAg-

2008-08-19 @ 19:01:49
...undrar just HUR många koppar kaffe jag hunnit trycka i mig idag???!!!
Mååånga e det iaf ;)
Först har jag fikat med min älskling innan han åkte å jobbade, sen har jag tatt ett par kopps med mej själv, fikat med Pillan å sen även med Zara
(tog dock ingen kaffe med den sistnämde, fick liksom vara nog med den drycken kände jag..)
En social dag har det varit idag!!

Nu sussar lille gossen å jag håller på och bakar bröd..
*tittar på klockan, får ju inte glömma bort det i ugnen*

Jaja, här kommer lite bilder från dagen som varit.......


 Hahaha, så här skoj tyckte Pumba det var med Vilmer å Osvald...
 
Zara är tvingad mot sin vilja att vara med på kort stackarn.. Tufft att fika hos mej ;)
 
*Övningsgår*





*Grabbarna Gruuus*

Kommentarer
Postat av: vivan

Men så söta de är...riktiga pussgurkor..kramiz:)

2008-08-20 @ 19:39:23     URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: vivan

Kaffetåren den bästa är av alla jordiska drycker..den stärker kroppen och livar själen allti från hjässan och ner till hälen..håhåjaja...så tycker jag....kramiz:)

2008-08-20 @ 19:41:32     URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: mormor eva

Den gladaste killen, han är min......Puss puss Gubbskrutten ( ännu ett namn )!

Mormor älskar DIg!!

2008-08-20 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0