-It´s in ThE AiR-

2008-08-26 @ 19:31:33

..det här med att färga håret alltså ;)
Har kikat runt på en hel del bloggar nu, å det verkar liksom vara ett
"bloggar-syndrom" att färga håret just nu!!!
Jag tog mig i kragen i helgen som var, och fixade mitt..
Syster yster köpte hem ett paket till mig å sen satte vi igång, så nu e jag svart igen.. Trivs bäst i det, så jag fattar egentligen inte varför jag ens ska försöka mig på nåt annat...
Jaja, no more grey hair nu iaf
;)
Nu ska jag baka TÅRTA!!!!!, å invänta lite besök :)





 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaså du har också färgat håre kul vet du när kyrkis öppnar igen ha det bra kram jenny

2008-08-27 @ 18:44:31     URL: http://erikssonnordberg.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0