-iNtE bEsViKeN-

2008-08-07 @ 08:56:22
..på filmen alltså, den var super!!!
Trodde dock att jag skulle gråta mera, lipsill som man e.. men jag kanske hade ställt in mig på att den skulle vara mera sorglig efter allt man hört, så jag var väl förberedd kanske :)
Gråten var det dock nån längst bak i salongen som stod för, hon snyftade så högt att man kunde höra det flera rader famåt, å HELA TIDEN OXÅ *haha*
Å inte nog med det, när filmern var slut gick jag på toa, och där var just det tjejgänget som suttit å tjurat.. Det lite komiska var att de fortfarande var ledsna och stog å snyftade!!! De hade tom tappat matlusten för att filmen var så sorglig sa dem...
Hallååååå!!! "Det var BARA en film"
Men de var så förstörda över att Samantha o Smith gjorde slut ;) Tror inte de var så mycket ädre än 13, så det är väl legalt antar jag ;)

Jaja, "Sex and the city" ska ni se iaf, ni som inte sett den ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0