-hABiB kOM hEM!!-

2008-08-21 @ 18:27:50

...
:( Tycker att Robin kan komma hem snart, längtar efter honom ju!!! Trots att han har dag pass denna veckan så är det från tidig morgon till sen kväll ändå (skitjobb)..
Så det blir till att riktigt "kvalitets-umgås" när helgerna kommer :)
Farfar kom över för att bygga en bänk i vårt garage för ett tag sen, så nu får Robin sig en riktig överraskning när han öppnar där ;)
Han har pratat om att han ska fixa en arbetsbänk, men hans tid har liksom inte räckt till.. Men nu har han en!!!
Balboa var FÖRSTE ARBETSLEDARE i garaget ;)

Det har iaf inte kommit någe mera kräkor här hemma, men en bajs som inte var av dess like kan jag lova.. Det var skit ÖVERALLT på den lilla kroppen.. Så det vara bara lyfta in direkt i duschen det!!!
Nu har han slocknat, för han har knappt sovit nåt på eftermiddagen idag, han sov bara 10 minuter efter kräkningsanfallen ;)
Så jag håller tummarna att han inte är magsjuk på riktigt
*spänner dem de hårdaste jag bara kan*!!!

Nu ska jag nog ta å grädda pannkakor i min ensamhet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0