-E dEt jAg sOm e OtÅliG??-

2008-08-04 @ 10:11:08
Jorå, satt ända till 08.55 å försökte komma fram men det bara tutade upptaget... Men sen helt plötsligt 3 minuter i 9 så var det inte upptaget längre
*BIG BIG cross i taket*, då kom jag fram till själva telefonkön.. Ni vet den där som efter varannat piip, säger
"du står fortfarande i kön, var god vänta".., så jag väntade (glad över att äntligen ha kommit fram)..

å väntade...
Tog upp "fluffy", bytte blöja, gav honom lite frulle, lekte lite med honom...
å fortsatte vänta...

Men när klockan på telefonen visade att jag stått i kön i 46,18 minuter, svor jag å la på!!!!
Hur länge efter att deras telefontid tagit slut, kan man få stå i kön egentligen???
Mitt samtal måste nästan ha hakat upp sig lr nåt..

Nu blir det till att ringa akuten istället, så får de f..n koppla mig, skiter i HUR de gör bara de tar mig dit jag vill!!
Om jag var irriterad tidigare..., skulle jag avråda från att prata med mig nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0