-dEPP vÄdER-

2008-08-08 @ 09:48:09
:(
Allvarligt, kan det finnas någon som blir glad av det här vädret???
Inte jag iaf!!
Kan ju inte ta oss nånstans med bil heller, för det har vi ingen hemma, å hur skoj e det att ta en promenix i spöregn!!??

Igår lekte jag o Vilmer med Pillan o Alex, vi var upp å kikade i deras hus, de hade fått det jättefint :)
Å ikväll är vi bjudna på middag där uppe, tillsammans med Pillans föräldrar å Robin o Alex föräldrar.. Ska bli trevligt :)
Då känns det lite mera ok att bara "uggla" under dagen *hahaha*, när man har nåt inplanerat senare...

Igår kom de förresten å satte in "innerdelen" av värmeluftpumpen...
(de kunde inte montera ytterdelen eftersom att det regnade, får se hur länge det har tänkt regna då?)
..Lite ovant att den sitter i trappen nu... Så gissa hur många gånger hittills sen igår eftermiddag, jag slagit i min axel i den???
MÅNGA gånger!!, tar väl ett tag innan man "kommer ihåg" att den sitter där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0