- CoffEE iS tHe ShIt -

2008-08-05 @ 06:52:56

Nu kanske ni undrar varför jag e vaken vid den här tiden!?
Men det kan jag berätta för er..
Klockan 05.56 ringde min  mobil, trött som en åsna svarade jag,, det var Robin i andra änden..
Han berättade att våran lilla "spruttibang bang" (läs micra) hade totalhavererat i växellådan, å att han behövde bogserings hjälp!!!
Som tur var hade han inte kommit längre än nån kilometer, men det SPÖREGNA ute och när vi skulle sätta fast bogserings linan ser vi att även den, är trasig
*vår vanliga tur*..
Men med ett par knutar på linan, så gjorde vi ett försök till bogsering å det funkade :)

Så nu står den röda faran här hemma (TRASIG) medans min "shopping-Volvo" har fått åka iväg...
:(

E nog för pigg för att hoppa tillbaka till sängen nu, så jag går inte å lägger mig igen, ska göra mig en STOR kopp kaffe istället!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0