-BoRtA bRa mEn hEmmA bÄSt-

2008-08-03 @ 20:18:25
... Nu är vi iaf hemkomna från Knivsta!!
Har spenderat helgen där.., eller rättare sagt jag å Vilmer har gjort det, för min bättre hälft har tillsammans med Sonny vart på "Country festivalen" i Furuvik :)
De var lagom möra kan jag lova när de gjorde entré i går kväll..
(men som man bäddar får man ligga)
*hahaha*
Så det blidde en soft "S.A.T.C" kväll för mig å Robin, medans Sofie å Sonny åkte upp till mor och grilla!!
Kenths dotter Therese var där med sin man å deras dotter Freja (Vilmers "plastis kusin").., men jag å Vilmer hann iaf träffa de en sväng på eftermiddagen :)

Lite lustigt för det skiljer bara 1 dag mellan Freja å Vilmer..
Freja var beräknad i början av december å Vilmer var beräknad i början av januari
(skulle alltså egentligen skilja 1 månad),
men Therese gick 2 veckor ÖVER tiden å jag fick 2 veckor för TIDIGT!!!
;)

Måste bara flika in att Knivsta måste vara den ABSOLUT sämsta pizza byn!!!
ALLA 4 pizzeriorna stängde klockan 21... PÅ EN LÖRDAG!!!!???? HALLÅÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0