-BiO iKväLL kAnsKe??-

2008-08-06 @ 12:05:04
I morse blev jag o Vilmer bortbjudna på frulle hos Helena, Thor o Ida :)
Lyxigt att få frullen serverad!!! Tackar så jättemycket :)
Nu sover V en liten förmiddagslur, sen e det väl dags för lunchen.. Får se vad dagen har att erbjuda sen...
Tror däremot att det lutar åt bio ikväll med syster Challan, vi hade tänkt kika på "Sex and the city"
(andra syster Sofie har ju redan vart å sett den, så hon får inte följa)
;)

Pröva ringa henne nyss men jag antar att hon sover fortfarande, hon e en riktig
7-sovare!!!

Har förresten kontakat en gammal vän till mig.., slog slag i saken o skickade iväg ett mail till henne på Facebook.. kan säga att det ångrar jag verkligen INTE att jag gjorde, för jag fick världens finaste mail tillbaka *lycklig*
Ibland sitter man bara å tänker, man gör inget åt det, men nu gjorde jag det!!
Har saknat henne SÅÅ mycket!!!
Nu ska vi nog träffas redan nästa vecka, när hon kommer hem från semestern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0