-VIlmER juST löÖÖve BRitTAn sPEarS-

2008-04-10 @ 11:19:57

Finns det inge annat som funkar så funkar ALLTID Brittan Spars ;)


*LOOK AT THESE BIIG EYES*

image36

Joråsåatt, det var Spears på skärmen där ;) Det ska börjas i tid ;)





Jaha, va händer idag då?? Jullen har nyss somnat i sin vagn och jag har dammsugit (SPYYYR på allt hundhår) *SUCKAR*!! Måste egentligen till affärn, för jag tog mig inte dit igår, men det e ju samma skitväder idag, åhh va jag öskar att jag hade en bil hemma ibland..
Det kanske lugnar sig med regnandet, så man vågar sig ut en snabbis iaf. Nu ska jag iaf ta o slita i lite tapeter tror jag, medans barnet sover :) Han vill ju inte riktigt ligga här nere själv om jag e där uppe å håller på, och uppe finns det ingenstans för honom att vara, det e slipdamm o smuts överallt :)
Så jag skyndar nu ja, får se hur långt jag hinner innan han tycker att det e dags att leka igen ;)

Hoppsan, nu kommer ju SOLEN oxå *JIPPI*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0