-VAlbORg-

2008-04-30 @ 19:25:04
Ja vi drog till U-a idag, var där redan vid 10 för att hinna se början av forsränningen :) men jag tror tyvärr att vi valda att ställa oss lite för mycket i "slutet", blir mest spillror man ser då *haha* Men men, det var supermysigt ändå, massa folk o vackert väder o trevligt sällskap (vi mötte upp Malin i stan)..
image127



Nu sitter vi här mätta o belåtna efter grillningen, Robin har tagit sig en powernap (han var lite trötter).. Om ett tag kommer Malin o Fredrik över o sällskapar upp till brasan :)
Efter det går vi väl alla hem hit för lite vin o skitsnack!!
TREVLIG VALBORG!!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hehe ja, jag kan inte heller göra snygga sidor det är min bror som gör dom åt mig =)

2008-05-02 @ 09:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0