-STädDAg-

2008-04-13 @ 22:27:15
Mmm, trist men sant!!
Idag hade vi bestämt oss för en heldag med städning, behövdes en ordentlig städning nu efter allt slipande o "fejande". Men vi fck 2 "mer än välkomnade" avbrott under dagen :)
Först kikade Robins morföräldrar spontant förbi (de längtade efter lille V) och 1 timme senare kom även min mamma, "styvfar" (han e min mors gubbe men han känns som en pappa) och min mormor förbi på fika (tror att det även i det fallet, var lille V som lockade hit de) *skrattar*
Så idag har det blivit mycket av det goda fikabrödet ***lite föör mycket tor jag***

Men sen kom sanningen ifatt oss när vi blidde själva, då var det bara att sätta igång igen.. Men nu e det klart!! Det känns såå skönt :)
Nu är det bara renbäddningen av sängen kvar innan det är dags att slå igen ögonlocken..


Förresten så läste jag nyss på aftonbadet.se om 10-åriga Engla som de nu hittat.. Jag rös när jag läste det, blev så JÄ.....A arg, tycker de kan kapa alla utåtstickande kroppsdelar på den karl o sen låta han pinas i smärta resten av sitt liv!!
Sen man fick barn själv, så har alla olyckor där barn är inblandade blivit MYCKET jobbigare att läsa o höra. Jag blir fruktansvärt illa berörd. Kan gråta bara över dagstidningarnas rubriker om de handlar om barn :(
Jaja, hemskt är det iaf, *skickar en STOOR "tänker på er" kram* till Englas familj............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0