-PUhh-

2008-04-22 @ 20:40:00
..äntligen kväller :) Känner mig lite sliten idag, beror nog på mina få sömntimmar inatt o att man hållit sig sysselsatt hela dagen..
Var ju som sagt på babycafét först i morse, sen åkte vi till Kungsängen o köpte bil till Karin *JÄTTEFIN*, sen hem o på med bärselen, o traska ut i skogen med Vilmer o Malte, det va jättemysigt i solen!!
Iväg o handla lite, sen hem o börja med maten.. Sen kom Kicki förbi på en snabbkaffe o prata om lördags äventyret *spännande* ;)
Så PUHH, nu känner jag mig lite sliten o ska slänga upp benen på soffbordet o glo lite tv, sen blir det tidigt i säng ikväll (tror jag iaf) *skrattar*..

Kommentarer
Postat av: Tara, Diana

Ola va tycker du om vår veckans babe? :D

2008-04-22 @ 20:45:33     URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: mormor eva

Måste du göra mig så nyfiken! Vilken Kicki och vilket lördagsäventyr...

2008-04-23 @ 20:22:48
Postat av: mormor eva

Måste du göra mig så nyfiken! Vilken Kicki och vilket lördagsäventyr...

2008-04-23 @ 20:23:07
Postat av: Sussa svarar

mormor eva:
Vi ska ju fira Karin´s 40-årsdag heela lördagen jue, har du glömt det??!! PUss

2008-04-24 @ 19:55:13     URL: http://gangstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0