-PArtY ÄveNTyr-

2008-04-28 @ 16:06:17
Så sant så, i lördags bar det av mot Uppsala med tjej ligan.. Vi åkte redan vid 13!!

Dagen började med bowling på "Bowlaget" kl 14, sen spelade vi en timme, å jag VANN BÅDA omgångarna i mitt "lag" *nöjd*. Öl drack vi ju givetvis oxå ;)
Sen knalla vi ner mot S:t persgatan (tror den heter så iaf), för där hade vi tid för en smyckes kurs, vi skulle få lära oss att göra våra egna smycken, NOT MY THING!!!!!!! Det gick åt hhhh.........!!!! Jag fortsatte släcka törsten med mitt drickbara istället o kika på de andra, haha.. För mig blidde det bara ett halsband o ett armband (som jag dessutom fick en MASSA hjälp med, av kursledaren)!!

Jaha, lite runda om fossingarna o klockan var bara 18 :)

Anna jobbar ju på hotell Gillet, så där tog vi in på ett par rum för att fixa till "maken" lite, sen ner till deras lounge (stavning ?) o tog oss en drink TILL ;)
Vi hade bokat bord på Marco`s kl 20 så taxin kom o hämta oss vid kvart i, på hotellet..
Åhhh vilken JÄTTEGOD mat de hade, vi åt så jag trodde det skulle komma ut igen *skratt*.. Efter maten var det 2 som avvek o åkte hem så då kvarstod vi 5 som drog vidare till "Flurran" o parta.. Men OHH MYYY GOOOOOOD, vad jag kände mig bortkommen, inte nog för att det var längesen jag var ut, men vad f..n var det för människor där???? Ni skulle sett, tror betämt att många av dem kom DIREKT från "lagårn", de hann inte ens byta om innan ;)
Sen brukar jag ju kunna känna mig gammal, men lugn..., det finns bot mot det.. HÄNG PÅ FLUSTRET, då kommer man garanterat känna sig ung igen, för medelåldern var nog 45+ *asg*
Nä ni, dit kommer det dröja innan jag sätter min fossing igen, typ en sisådär 16 år!!!!!
Så när kl var halv 1 var jag MER ÄN GLAD att mina älsklingar kom o hämta mig, då hade jag gjort mitt för den dagen o kvällen ;) Men det var iaf en superlyckad överraskning för Karin (det var henne vi firade, hon fyllde 40), å det va huvudsaken att hon var nöjd :) !!!

Lite bilder från kvällen!!!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0